Elazığspor - Muğlaspor maçı kaç kaç bitti? 1. Lig'e hangi takım yükseldi?
Bursa Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadyumu'nda oynanan dev finalde Muğlaspor, sergilediği üstün performansla rakibini saf dışı bırakarak 2025-2026 sezonu TFF 2. Lig Play-Off Şampiyonu oldu.
Nesine 2. Lig Beyaz Grup final karşılaşmasında Muğlaspor ile Seza Çimento Elazığspor, 1. Lig bileti için karşı karşıya geldi.
MUĞLASPOR 1. LİG'E YÜKSELDİ
Bursa'daki Atatürk Spor Kompleksi Matlı Stadı'nda oynanan müsabakanın normal ve uzatma süresi golsüz eşitlikle son buldu. Penaltılara giden maçta rakibini mağlup eden Muğlaspor, adını 1. Lig'e yazdırdı.
ELAZIĞSPOR'UN PLAY-OFF YOLCULUĞU
Sezon başında kadrosunu güçlendiren Elazığ temsilcisi, şampiyonluk hedefiyle başladığı ligde başarılı bir performans sergiledi.
Normal sezondaki 36 maçta 21 galibiyet, 6 beraberlik ve 9 mağlubiyet yaşayan takım, topladığı 69 puanla grubunu üçüncü sırada tamamlayarak play-off oynamaya hak kazandı.
BİNLERCE TARAFTAR, DEV EKRANDA MAÇI İZLEDİ
Nesine 2. Lig Beyaz Grup final maçında Elazığspor Bursa'da Muğlaspor ile karşılaşırken, Elazığ'da binlerce taraftar, meydana kurulan dev ekran karşısına geçti.
Binlerce taraftarlar takımlarına destek olmak için Elazığ'dan Bursa'ya giderken, kentte kalan vatandaşlar da Cumhuriyet Meydan'ına akın etti. Elazığ Belediyesi tarafından Cumhuriyet Meydanı'na dev ekran kuruldu. Elazığlı binlerce taraftar, karşılaşmayı büyük bir heyecanla takip ediyor.