Su kuyusunda facia: 4 kişi öldü
Komşu ilimizde kullanılmayan bir su kuyusunu temizlemek için girdikleri belirtilen 4 kişi, jeneratörün çalışması sonucu oluşan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdi.
Diyarbakır'da Çermik ilçesinde Petekkaya Mahallesi Beybağı Küme Evleri mevkisinde kimlikleri henüz belirlenemeyen 4 kişi, temizlemek için girdikleri su kuyusundan uzun süre çıkmadı.
KUYUDA 4 KİŞİNİN CANSIZ BEDENİNE ULAŞILDI
112 Acil Çağrı merkezine yapılan ihbar üzerine bölgeye 112 Acil Sağlık, AFAD, itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Merdiven ve halat yardımıyla kuyuya giren ekipler, 4 kişinin hayatını kaybettiğini belirledi.

Su tahliyesi için kullandıkları motordan sızan gazdan zehirlendikleri değerlendirilen kişilerin kuyudan çıkarılması için ekiplerin çalışması sürüyor.