Bediüzzamanı Gören Hanımlar - Nuriye Çeleğen Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Bediüzzamanı Gören Hanımlar kimin eseri? Bediüzzamanı Gören Hanımlar kitabının yazarı kimdir? Bediüzzamanı Gören Hanımlar konusu ve anafikri nedir? Bediüzzamanı Gören Hanımlar kitabı ne anlatıyor? Bediüzzamanı Gören Hanımlar PDF indirme linki var mı? Bediüzzamanı Gören Hanımlar kitabının yazarı Nuriye Çeleğen kimdir? İşte Bediüzzamanı Gören Hanımlar kitabı özeti, sözleri, yorumları ve incelemesi...

Kitap

Kitap Künyesi

Yazar: Nuriye Çeleğen

Yayın Evi: Yeni Asya Yayınları

İSBN:

Sayfa Sayısı: 135

Bediüzzamanı Gören Hanımlar Ne Anlatıyor? Konusu, Ana Fikri, Özeti

Bediüzzamanı Gören Hanımlar Alıntıları - Sözleri

    Bediüzzamanı Gören Hanımlar İncelemesi - Şahsi Yorumlar

    Bediüzzamanı Gören Hanımlar PDF indirme linki var mı?

    Nuriye Çeleğen - Bediüzzamanı Gören Hanımlar kitabı için internette en çok yapılan aramalardan birisi de Bediüzzamanı Gören Hanımlar PDF linkidir. İnternette ücretli olarak satılan çoğu kitabın PDFleri bulunmaktadır. Ancak bu PDF'leri yasal olmayan yollarla indirmek ve kullanmak hem yasalara hem de ahlaka aykırıdır. Yayın evlerinin sitesinden PDF satılıyorsa indirebilirsiniz.

    Kitabın Yazarı Nuriye Çeleğen Kimdir?

    Yazar Nuriye Çeleğen, Kahramanmaraş ilinde dünyaya gelmiştir. Marmara Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Türkoloji bölümünü başarı ile bitirmiştir. Daha sonra İslami Türk edebiyatı bölümünde master tahsilini yapan yazar Edebiyat öğretmenliği yapmaktadır. Yazarın yayımlanmış çok kitabı bulunmaktadır.

    Nuriye Çeleğen Kitapları - Eserleri

    • Aşk-ı Sükun
    • İffet-i Kalp
    • Hay Sultan
    • Örtüde Yetmiş Esma
    • Babam Hazreti Muhammed (A.S.M.)
    • Aşk-ı Hüzün
    • Peygamberimiz Kadınlara Nasıl Davranırdı?
    • Peygamberimiz Çocuklara Nasıl Davranırdı?
    • Oğlum Hz. Muhammed
    • Dedem Hz. Muhammed (asm)
    • Peygamberimiz Nasıl Bir Babaydı?
    • Sünnet Pedagojisinde Ergenlik
    • Peygamberimiz Gençlere Nasıl Davranırdı
    • Neden Örtünüyorum?
    • Kadın Nasıl Mutlu Olur?
    • Alfya
    • Bir Ayrılık Bir Gurbet
    • Said Nursi'nin Gözüyle Kadın
    • Yürek Fısıltıları
    • Bediüzzamanı Gören Hanımlar
    • Hanımların Gözüyle Bediüzzaman
    • Bediüzzamanca Bakışlar
    • Peygamberimizin Gençlerle İletişimi

    Nuriye Çeleğen Alıntıları - Sözleri

    • Rahatsız olmadan giydiğimiz,"Bu beni örtüyor mu ? yoksa "Gösteriyor mu?" diye sorgulamadığımız her kıyafet , SİZ şefkat sultanını ağlattığı gibi bizleri de çok ağlatacak. (Örtüde Yetmiş Esma)
    • Hz. Aişe, Peygamberimizle yeni evlenmişti. Eşinin kendisini sevip sevmediğini merak etmekteydi. Ya da kendisini ne kadar ve nasıl sevdiğini… Aişe bu düşüncesini peygamberle konuşmadan edemedi. “Ey Allah’ın Resulü, beni seviyor musun?” “Evet, ya Aişe tabii seviyorum!” Aişe dahasını da merak ediyordu. Acaba nasıl seviyordu? Hemen sordu. “Beni nasıl seviyorsun?” Peygamberimiz sevgi şeklini tanımladı eşine: “Kördüğüm gibi.” Bu cevap Hz. Aişe’yi çok sevindirdi. Çünkü kördüğüm açılmazdı. Açılmayan, bitmeyen sırlı bir sevgi demekti. Alacağı cevap onu çok mutlu ettiği için, Hz. Aişe kadınca bir ihtiyaçla sık sık sorardı: “Ey Allah’ın Resulü, kördüğüm ne âlemde?” Peygamberimiz, Aişe’yi memnun eden cevabı verdi her defasında: “İlk günkü gibi...” Sevmekte de eşsizdi O... (Peygamberimiz Kadınlara Nasıl Davranırdı?)
    • "Rabbim yetiş imdadıma. " diye yalvardım ta yüreğimden sökülüp gelen bir dua ile (Peygamberimiz Gençlere Nasıl Davranırdı)
    • Toprak, insandaki negatif enerjiyi çekerdi. Hele de ilkbaharda. Toprakta oyun, çocukların negatif enerjisini çekip, onların rahatlamasını sağlardı. Çocuk toprağa düşünce mevsim ilkbahar olurdu. (Peygamberimiz Çocuklara Nasıl Davranırdı?)
    • Ey Allah’ın Resûlü!  Kur’ân Sana indirildiği halde ben mi Sana okuyacağım?”  Peygamberimiz buyurdu: “Evet, başkasından dinlemek benim hoşuma gider. (Sünnet Pedagojisinde Ergenlik)
    • Benliğin bir özelliği de kendi ile zıtlașanı ve kendini eleştireni düşman görmesiydi. Kim olursa olsun düşman ilan ederdi. (Peygamberimiz Gençlere Nasıl Davranırdı)
    • Dünyayı empoze edip, gençleri krize sokmanın adına şimdi "ergenlik" diyoruz. (Peygamberimiz Gençlere Nasıl Davranırdı)
    • Göz, Arş’la bağını yaşla anlatır. (Babam Hazreti Muhammed (A.S.M.))
    • "Sevgisi kalbe ulaşıp aşk kimyasına erenlere bu dünyada hep ayrılık vardı." (Aşk-ı Sükun)
    • “Sen sabretsen de zaman sabretmez” İnsan da sabırsızlığı zamandan kapmıştı. (Oğlum Hz. Muhammed)
    • Dualar gözlerden yaş olup aktı damla damla... Umutlar tekrar gelebilmek için havalandı... (Alfya)
    • İnsan ne garip şeydi. Ceset anda kayıtlı iken o bir solukta maziye giderdi de hemen gerisin geriye dönerdi. (Aşk-ı Hüzün)
    • Her sabah, taze bir umudun kapısıdır. (Aşk-ı Hüzün)
    • Gözyaşı düşen bir âmine melekler âmin derdi. (Babam Hazreti Muhammed (A.S.M.))
    • Kadın; KALBİNDE yaşadığı kadar örtüsü MUHKEM, NEFSİNDE yaşadığı kadar da örtüsü YUFKA oluyor. (Neden Örtünüyorum?)
    • Ve dedi ki: “Canım kudret elinde bulunan Allah’a yemin ederim ki; Allah Resulünün ocağında da üç gündür ateş yanmamıştır ey Fatıma! Gözümün nuru kızım, ben sana bir şeyler öğreteyim de sen onlara devam et. Bana da Cebrail öğretti. Ya Evveliyn! Ya Zel Kuvvetil Metin! Ya Erhamel Mesakiyn! Ya Erhamer Rahimiyn!” (Peygamberimiz Nasıl Bir Babaydı?)
    • "Emanet olarak verilen ve sırlanması istenen güzellik, ben güzelim edaları ile etrafa saçıldı." (Örtüde Yetmiş Esma)
    • Uhud savaşının o birinci panik anında Peygamberin koru- masında ilk başta yalnız bir kadın vardı. Peygamber, müşrikler karşısinda tek bir kadınla kalmıştı. Bu kadın Hz. Nesibe'ydi. (Peygamberimiz Kadınlara Nasıl Davranırdı?)
    • Peygamberimiz yaşa değil, gayrete önem verirdi. Kim daha çok çalışırsa, kim daha çok öğrenirse onu öne geçirirdi. Yaşlının yaşla olan imtiyazı saygı ve hürmet için geçerliydi; fakat görev almakta geçerli değildi. (Sünnet Pedagojisinde Ergenlik)
    • Gençlerin belki de en önemli yanları tepkiye direnmeleriydi. Evet, gençler kendileriyle zıtlaşılan bir davranışta, davranışın yanlışlığını bile bile direnirler. Çünkü gençler, gençliğin ilk dönemlerinde kendilerini etrafa kabul ettirme gayreti içinde olurlar. Bu da benliğin en güçlü direnç noktasıdır. Kendisiyle zıtlaşılan gençte benlik duygusu güçlenir. Böyle gençler güven duygusunu da kaybederler. Güven duygusunu kaybeden gençte karakter zayıflığı görülür. Karakter zayıflığı da günaha karşı gencin direnememesini netice verdiği için, kötü davranışlar da bu gençlerde daha çok görülür. (Peygamberimiz Gençlere Nasıl Davranırdı)

    YORUMLAR

    YORUM YAZ!

    Yorum Ekle