TÜVTÜRK

Gaziantep'te uyuşturucu ve ruhsatsız silah operasyonu: 2 kişi yakalandı

Gaziantep’te Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında ruhsatsız silah ve uyuşturucu madde ele geçirilirken, hakkında kesinleşmiş hapis cezası bulunan bir şahıs yakalandı.

  • 30.01.2026 12:05
Gaziantep'te uyuşturucu ve ruhsatsız silah operasyonu: 2 kişi yakalandı

Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından konuya ilişkin yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerimizce yapılan çalışmalarda; 1 adet ruhsatsız tabanca, 13 adet fişek ve bir miktar uyuşturucu madde ele geçirilmiş, yağma suçundan 11 yıl 5 ay hapis cezası bulunan şahıs ile birlikte 1 şüpheli yakalanmıştır." denildi.

Emniyetten yapılan açıklamanın devamında, suçlularla mücadelenin devam edeceği bildirildi.

İLKHA

Editör: Esra Üründü

Yorum Yaz