TÜVTÜRK

Otobüs yolcularının midesinden uyuşturucu çıktı

Batman'da durdurulan yolcu otobüsünde bulunan yabancı uyruklu 4 kişinin midesinde taşınan eroin, metamfetamin ve toz esrar ele geçirildi. Gözaltına alınan şüpheliler tutuklanarak cezaevine gönderildi.

  • 22.06.2026 10:35
Otobüs yolcularının midesinden uyuşturucu çıktı

Batman'da Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında, il girişinde durdurulan bir yolcu otobüsünde uyuşturucu operasyonu gerçekleştirildi.

Otobüste yolcu olarak bulunan yabancı uyruklu 4 şüphelinin midesinde taşıdığı uyuşturucu maddeler, yapılan kontroller sonucu ele geçirildi.

Operasyonda 59 parça halinde 488 gram eroin, 54 parça halinde 430 gram eroin, 80 parça halinde 500 gram metamfetamin ile 160 parça halinde bir kilo 308 gram toz esrar bulundu.

Uyuşturucu maddelere el konulurken, gözaltına alınan 4 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

İLKHA

Yorum Yaz