TÜVTÜRK

Zazaca "Şubat" nasıl denir? Şubat Zazaca'da nedir, nasıl kullanılır?

  • 31.01.2026 16:34
Zazaca "Şubat" nasıl denir? Şubat Zazaca'da nedir, nasıl kullanılır?

Zazacada da Şubat ayı genellikle:

  • Sibat

olarak kullanılır.

Bazı yörelerde ve yazılı kullanımlarda:

  • Şubat (Türkçeden etkilenerek)

denildiği de görülür ama Zazaca için yaygın ve kabul gören karşılık yine “Sibat”tır.

Editör: Neslihan Özkan

Yorum Yaz