TÜVTÜRK

Sanatın İyileştirici Gücü Kızıltepe’de Buluştu

Kızıltepe Devlet Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezi (TRSM) tarafından yürütülen sanat etkinlikleri kapsamında, tedavi gören hastaların el emeği göz nuru eserleri sergilendi.

  • 22.10.2025 12:06
Sanatın İyileştirici Gücü Kızıltepe’de Buluştu

Hastaların tedavi süreçlerini desteklemek ve moral-motivasyonlarını artırmak amacıyla düzenlenen etkinlikte, usta öğreticiler eşliğinde hazırlanan resim, ahşap, takı, el işi ve çeşitli el sanatları çalışmaları sanatseverlerle buluştu.

Kızıltepe Devlet Hastanesi Konferans Salonu’nda açılan sergi, ziyaretçilerden büyük ilgi gördü. Hastaların sabır, emek ve yaratıcılıkla ortaya koyduğu eserler, izleyenlerin beğenisini kazandı.

Serginin açılışına Kızıltepe Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Abdullah Sertkaya, Kızıltepe İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdülkadir Gümüş ve çok sayıda sanatsever katıldı.

“Sanatla Şifa” temasıyla gerçekleştirilen serginin, sanatın iyileştirici gücünü gözler önüne sermeyi ve toplumda ruhsal sağlık konusunda farkındalık oluşturmayı amaçladığı belirtildi.

Image description

Image description

Image description

Editör: Beşir Şavur

Yorum Yaz