TÜVTÜRK

AK Parti İl Başkanı istifa etti

2020 yılından beri AK Parti Elazığ İl Başkanlığını yürüten Şerafettin Yıldırım görevinden istifa etti.

  • 18.09.2025 16:01
AK Parti İl Başkanı istifa etti

AK Parti Elazığ İl Başkanı Şerafettin Yıldırım, İl Başkanlığı görevinden istifa etti.

"EMANETİMİ TESLİM ETMİŞ BULUNUYORUM"

Yıldırım yaptığı açıklamada, "Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın tensipleri ile 6 yıldır yürütmekte olduğum AK Parti Elazığ İl Başkanlığı görevimden bugün itibarıyla istifa etmiş, emanetimi teslim etmiş bulunuyorum. Konu ile ilgili olarak ifadelerde bulunmak, hasbihal etmek ve siz değerli basın mensuplarımızla helalleşmek üzere tertip edeceğimiz basın toplantımızın yeri ve saati bilahare bildirilecektir" dedi.

Editör: Neslihan Özkan

Yorum Yaz