23 motosiklet sürücüsüne cezai işlem uygulandı
Mardin'in Midyat ilçesinde gerçekleştirilen denetimlerde 23 motosiklet sürücüsüne cezai işlem uygulandı.
İl Emniyet Müdürlüğünün NSosyal hesabından yapılan paylaşıma göre, Midyat İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince “Motosiklet Uygulaması” gerçekleştirildiği belirtildi.
Uygulama kapsamında, 81 motosiklet ve sürücüsü denetlendi, 23 motosiklet sürücüsüne de cezai işlem uygulandı.
Paylaşımda, "Mardin’imizde, motosiklet kullanımına bağlı kazaları önlemek ve trafik güvenliğini arttırmak amacıyla yapılan denetim ve kontrollerimiz kesintisiz olarak sürüyor. Unutmayın Trafik denetimleri sizin güvenliğiniz için yapılmaktadır. Lütfen Trafik kurallarına uyarak kendinizi ve sevdiklerinizi koruyun. Sizin güvenliğiniz, bizim önceliğimizdir." ifadelerine yer verildi.
Editör: Beşir Şavur