TÜVTÜRK

İşgalci rejimin Nebatiye’ye saldırısında 8 güvenlik mensubu hayatını kaybetti

İşgalci rejimin Lübnan’ın güneyindeki Nebatiye kentinde hükümet binası çevresine düzenlediği yoğun hava saldırılarında Devlet Güvenlik Ofisi de hedef alındı. İlk belirlemelere göre 8 güvenlik görevlisi yaşamını yitirdi.

  • 10.04.2026 18:05
İşgalci rejimin Nebatiye’ye saldırısında 8 güvenlik mensubu hayatını kaybetti

Lübnan’ın güneyindeki Nebatiye kenti, İşgalci rejimin şiddetli hava saldırılarına hedef oldu. Lübnan resmi ajansı NNA’nın aktardığına göre, İşgalci rejim savaş uçakları kentin birçok mahallesini ve caddesini bombaladı.

Saldırılarda hükümet binası çevresi ve Devlet Güvenlik Ofisi doğrudan hedef alındı. İlk belirlemelere göre 8 güvenlik mensubu hayatını kaybetti.

Nebatiye’deki saldırılar, İşgalci rejimin bölgedeki askeri operasyonlarını yoğunlaştırdığı bir dönemde gerçekleşti.

İLKHA

Yorum Yaz