TÜVTÜRK

Kaymakam İpek’ten Başhekim Yeşilmen’e Hayırlı Olsun Ziyareti

Dargeçit Kaymakamı Muhammed Enes İpek, Mardin 112 İl Ambulans Servisi Başhekimi olarak göreve başlayan Dr. Yusuf Yeşilmen’i makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.

  • 20.01.2026 21:16
Kaymakam İpek’ten Başhekim Yeşilmen’e Hayırlı Olsun Ziyareti

Gerçekleşen ziyarette Kaymakam İpek, sağlık hizmetlerinin toplum için taşıdığı hayati öneme dikkat çekerek, Dr. Yeşilmen’in yeni görevinde önemli çalışmalara imza atacağına olan inancını dile getirdi. Acil sağlık hizmetlerinin etkin, hızlı ve koordineli bir şekilde yürütülmesinin büyük önem taşıdığını vurgulayan Kaymakam İpek, bu kapsamda Mardin genelinde sunulan 112 hizmetlerinin güçlenerek devam etmesinin vatandaşların sağlık güvenliği açısından son derece kıymetli olduğunu ifade etti.

Yeni görevinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getiren Mardin 112 İl Ambulans Servisi Başhekimi Dr. Yusuf Yeşilmen ise, nazik ziyaretlerinden ötürü Kaymakam İpek’e teşekkür ederek, ekip çalışmasına önem vererek vatandaşlara en iyi ve en hızlı sağlık hizmetini sunmak için gayret göstereceklerini belirtti.

Öte yandan Dr. Yusuf Yeşilmen’in, yaklaşık 7 yıl boyunca Dargeçit Devlet Hastanesi Başhekimi ve Toplum Sağlığı Hizmetleri Başkan Vekili olarak görev yaptığı, bu süreçte sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik önemli çalışmalara imza attığı öğrenildi. Yeni görevine atanmasının ardından Dr. Yeşilmen’e yönelik hayırlı olsun ziyaretlerinin önümüzdeki günlerde de devam edeceği bildirildi.

Editör: Beşir Şavur

Yorum Yaz