Yahudiler Mescid-i Aksa’ya baskın düzenledi
Kudüs’te 110 Yahudi'nin, siyonist rejim polisinin yoğun koruması altında Mescid-i Aksa’ya baskın düzenlediği, işgalcilerin girişleri kısıtlayarak Filistinli ibadet edenlere baskı uyguladığı bildirildi.
Mescid-i Aksa bu sabah 110 Yahudi'nin baskınına sahne oldu.
Kudüs İslami Vakıflar Dairesi tarafından yapılan açıklamada, Yahudilerin siyonist rejim polisinin sıkı koruması eşliğinde Bab el-Mağaribe Kapısı’ndan Mescid-i Aksa’ya girdikleri, avluda gruplar halinde provokatif turlar düzenledikleri ve doğu bölümünde Talmudik ritüeller gerçekleştirdikleri belirtildi.
Açıklamada ayrıca siyonist rejim polisinin baskınları kolaylaştırmak amacıyla Mescid-i Aksa’ya girişte Filistinli ibadet edenlere yönelik kısıtlamaları artırdığı, bazı kişilerin uzaklaştırıldığı ve kimlik kontrolü ile taciz edildiği ifade edildi.
İLKHA